سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش برنامه نویسی

 

 آموزش برنامه نویسی ، طراحی سایت را از کجا شروع کنم ؟

این سوال بسیار مهمی است، اولین سوالی که برای شروع آموزش طراحی سایت به ذهن افراد می رسد این است که از کجا شروع کنم ؟ شما می توانید طراحی سایت را به دو روش مختلف آغاز کنید ، اولین مورد طراحی سایت بدون کدنویسی و یا با کد نویسی. در گام بعدی اگر شما هر یک از این موارد را انتخاب کنید میتوانید توی حوزه های مختلف شروع به آموزش دید کنید ، مثل آموزش وردپرس ، آموزش PHP ، آموزش لاراول ، آموزش HTML ، آموزش CSS ، آموزش ASP.net و... . هریک از این موارد دارای نقاط قوت و ضعف هستند.

آموزش طراحی سایت با زبان های مختلف برنامه نویسی

یکی دیگر از زبان های مورد استفاده در طراحی سایت آموزش html است . Html یکی از پر کاربردترین زبان ها در طراحی سایت می باشد. این زبان برای بخش بندی های مختلف سایت و تفکیک اجز مختلف سایت بسیار کاربردی است. یه نوعی می توان گفت html می تواند استخوان بندی سایت شما را بسازد. به شما پیشنهاد میکنیم زبان Html را حتما آموزش ببینید.

از دیگر زبان های برنامه نویسی که از آن برای استایل دهی به سایت استفاده می شود ، زبان css است . آموزش css در کنار html به شما کمک می کند تا یک سایت زیبا و اصولی را طراحی کنید . به نوعی می توان گفت شما می توانید استخوان بندی سایت خود را به html بسپارید و در قدم بعدی با css به آن شکل ظاهری دهید.

چرا باید از آموزش طراحی سایت بنو استفاده کنم ؟

شما می توانید از آموزش های هر سایتی که آن را معتبر دیدید استفاده کنید ولی مزایایی استفاده از آموزش های سایت ما این است که شما مجموعه ما آموزش های متعددی در زمینه آموزش طراحی سایت دارد و به شما کمک می کند تا بهتر به هدف خود نزدیک شوید . کل آموزش ها ی ما به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و شما می توانید از کیفیت و کاربردی بودن آن ها اطمینان حاصل نمایید . مجموعه بنو با داشتن مطالب آموزشی بسیار زیاد و سر فصل های مختلف دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است. البته بنو سایت به صورت تخصصی برروی آموزش برنامه نویسی و طراحی سایت و موارد نزدیک به آن فعالیت داریم.